alimm Iyi günler. Topuk kanı değeri yüksek çıkıp tekrar yapılan testte normal çıkan var mı. Benim oğlum 32 haftalık doğdu. 20 gündür kuvöz de. Bugün saglik müdürlüğünden aradılar. Fenilketanuri değeri normalin üstündeymiş. Sınır 2 bizm 3 çıkmış. Tekrar kan verildi. Ağlamaktan mahvoldum