Wrfmrv 4 gün oldu bugün karnımın sağ tarafında Bi ağrı Bi acı başladı ara ara giriyor ve beni mahvediyor normal mi? Geçer mi? Nasıl geçer? Nolur bilen varsa yazsın 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Rabiaa-1 Wrfmrv başlarda çok ağrı oluyo canım bendede öyleydi üşütmemeye dikkat et zamanla azalır agrın
tosbikannesiii Wrfmrv hele bi üşüteyim agrısı çok olur 5 buçuk ay önce doğum yaptım dikkat etmek gerek
Arasinannesiiiii Wrfmrv benim ilk hafta baya zordu yataktan kalkamıyordum, sırt üstü asla yatamıyordum. Oğlumun bezini dahi degistiremiyordum ama geçiyor birazcık daha dayanın.
Oslemosguu Wrfmrv geçer canım benimde öyle olmuştu kesilen yerin sag tarafi sızlıyordu doktora sordum düğüm yeri normal agirmasi demişti zaten geçti daha cok yenisin 1 hafta 10 gün sizlama oluyor sonra geçiyor Dayanamicak kadar bi ağrın olursa doktora gidersin tabi
Ezgi2609 Ara ara benimde oluyor.Gun içinde ağır iş yaparsam veya üşüttugum zaman 2.5 ay oldu doğum yapalı
Ezgi2609 Bende birşey yapmıyorum canım çok şiddetli olmuyor benim yanı ağlıcak dercede değil bo doktorunla görüş istersen
Rabiaa-1 Wrfmrv ben kaynanamın yanında kalmıştım birinin yardımı şart başlarda kalkamıyosun çünkü ilaçlarını da ihmal etme kuzum dikkat et pansumanınıda düzenli yapın Allah’ın izniyle geçecek canım zamanla
OrangesMom Doktorunuz ağrı kesici yazmadı mı? Bana bi pembe ücgen bi ağrı kesici (adını hatırlamıyorum) bi de parol yazmıştı ağrım olunca almam için ama çok almadım 1 buçuk ay oldu benim de. Şu an hiç bi sorunum yok
Zeynepada23 Ilk zamanlar agri çok oluyo ben de sezeryan oldun çok ağrılı geçti 28 günüm şuan bütün ağrılarım geçti biraz beldeki iğne yerlerim ağrıyor gecer yani korkma
Arafinannesi Wrfmrv o çok beter bi ağrı hareket ettikçe şiddetlenir daha çok yeni doğum yapmışsın gözün aydın kolay değil bıçak altına yatıyorsun hareket et bol bol suda iç bi 10 gün sürüyor o ağrılar endişelenme..
Gunes55 Wrfmrv cok normal. Dugun yerleri var kenarlarda. 1 hafta 10 gune daha iyi hissedersin merak etme gecmis olsin