Kizlar az önce bir post okuyordm aci elma yaginin bebeklerdeki zararını ve yaşanmış bir olaya sahit oldum ve bende kaynananmin yuzunden bu yaga bulasmistm bebegmn 40i çıktıktan sonra bir ay boyunca bu yagi ayaklarına e karnina suruyordm ne hikmetse artk kullanmadm simdi bebebgm 4aylik ve o zararları nolcak bebebgm su an normal gozukuyo ama ya biryerine zarar vermisse bu pandemi günü gitmedmde doktora sizce gideyimmi ciddi bi zarar veemismidir ya bebegm bana normal gozukuyo ama yaşayan ANNELERIMIZ VAR MI TECRUBE EDIP-