Benimde bebeğim doğduğundan itibaren cevap verir konuşur gibi karşılık veriyordu daha sonra iki buçuk aylıkken korona oldu hastanede yattık sonra konuşması kesildi gülerken bile sadece ses çıkarmadan gülüyor konuşunca cevap vermiyor neden böyle koronanın etkisi olabilir mi bu