Çok geçmiş olsun 🙏🏼 biz de dün ateşle uğraştık çok zor bi durum 🙄 (8 aylık oğlum var)
Bizim ki de uyuyordu üzerini soyduk uyandı zaten hemen ılık bi duş aldırdık ve tek bi kısa kollu zıbın giydiydim sabaha kadar hatta bugün de onunla geçirdim, giydirmedim. 1 saat sonra baktık düşmüyo bi çay kaşığı calpol verdik. Uyuyamadı zaten sabaha kadar biz de uyuyamadık haliyle gözlemde kalmak gerekiyor sabaha karşı düştü gibi ateş uyudu zaten öyle 🤷🏻♀️
Allah yardımcınız olsun 🤲🏼 sağlığına kavuşsun bebiş inşallah 🙏🏼 🍀