alimm Iyi günler. Topuk kanı değeri yüksek çıkıp tekrar yapılan testte normal çıkan var mı. Benim oğlum 32 haftalık doğdu. 20 gündür kuvöz de. Bugün saglik müdürlüğünden aradılar. Fenilketanuri değeri normalin üstündeymiş. Sınır 2 bizm 3 çıkmış. Tekrar kan verildi. Ağlamaktan mahvoldum
Ferhunde alimm sağlık ocağındaki topuk kanından mı sıkıntı çıktı ki çünkü bazen kanı geç yollayabilşyorşarmış kan bozuluyormuş ondan sıkıntı çıkabiliyormuş yada kanı az aldıklarında değerlendiremedikleri için de sıkıntı çıkabiliyormuş
Selmakm Merhaba canım,bizim de ilk topuk kanında biyotinidaz eksikliği çıktı.tekrar kan verdik ve yine eksik çıktı.umarım sizinki öyle olmaz.2. Veya 3.krz verip farklı sonuç çıkanlarda oluyor.Allah kolaylıklar versin hepimize
alimm Sdanrr Merhaba canim. Çok şükür ikinci test normal cıktı. Sıkıntı etmeyin genelde ikinci testte normale dönüyormuş.
Melikee123 Bizim de tsh değeri biraz yüksek çıkmıştı ikinciyi aldılar normal çıktı doktor küçük çocuklarda ilk alındığında yüksek cikabiliyo demisti canm kizm 2 kilo doğduğu icin demisti insaallah sizin de ıkincisi normal çıkar
Aysenur25 Canım benim kızımın da kistik fibrosizi yüksek çıkmıştı ikincisinde düzeldi inşaallah sizinki de düzelir bi sıkıntı çıkmaz çok dua et allah korusun kuzuyu
Mltmlrn Canm çok yakın zamanda bende aynı şeyi yaşadım hatta buraya da yazmıştım. . Bizde de fenilketonüri dem suphelendiler 3 kere topuk kanı alındı..Kızım da doğduğunda 8 gun yoğun bakım da kalmıştı taburcu olduktan sonra da bronsit olup antibiyotik tedavisi gördü işte o sırada kan alındı..sonuçlar yanılmış olabilir bizim sonuçlar temiz geldi çok şükür..ne yaşadığını ve hissettiğini anlıyorum inan çok zor dua et sonuçları bekle insllah yoktur öyle birşey. .fenilalanin son tahlil de 1.2 ye düştü bizim. .küvozde kalmış olması serumlar vs sonuçlara etki edebiliyor