Merhaba canım anneler 8 aylık bir oğlum var çok çektiriyor bana çooooook 2,5 aylıkken meme mama reddimiz başladı besleyene kadar öldüm ruh sağlığımdan oldum ama uykusu çok kötü değildi o red zamanlarındada ek Gıdaya geçtik rahatladık beslenme konusunda derken şmdide 3 haftadır uyku sorunumuz var gündüz asla 20 30 dakikadan fazla uyumaz gecede milyon kere kalkıyor 2.5 da kalktı saat 4.12 zorla uyuttık çarşafda sallayarak uyku eğitimi alan var mı aranızda bende düşünüyorum artk benm gibi olan var mı bir yol gösterin lütfen artık uykusuZlukdan kafayı yicem bu arada meme yok kalkıp emse içim yanmıcak