Candyycruz00 biri dün burda dut kurusunu kaynatıp içiyorum demisti. 2, 5 bardak suya, 5 kasık dut koyup kaynatıp içiyormuş çok faydasıni gormustü. Bol bol yeşillik ve dereotu genelde, kayısı, kuru incir, hurma, kuru üzüm birde ben kızılcık şerbeti içiyorum çok güzel süt yapıyorlar sütüm var ama artsın diye dutu bende deneyeceğim dün iki üç post gördüm bu şekilde.