Egmis Bebegi 4 hafta önde giden oldumu mesela 33 haftalıkken 37 haftalık olması gibi sonucu ne oldu bebeklerinizde bi sıkıntı oldumu ???
Mom091 Egmis benimki 3-4 hafta geri çıkıyordu hep. İleri hiç çıkmadı bilgim yok o yüzden. Postunuz üstte kalsın🌸
TheLatte Egmis Benim bi tanıdığımın hep önde gidiyodu iri doğdu sadece. 4680 58 cm doğmuştu. Saglık yönünden şeker falan yoksa sıkıntı olmaz heralde
Melek232020 Egmis Benimki hep bir ay ilerde giderdi. Hatta doktor kilolu bir bebişin var bekletmeden sezeryana alalım diyordu. Bebeğim 3600 görünürken 3200 doğdu.🤷♀️Hatta şu anda ortalamaya göre daha az ilerliyor kilosu. Sorun olmadı yani çok şükür canım.🙏
limonlukarpuzzz Egmis benim kizimda hep 4 hafta öndeydi hatta şekerden filan suphelediler oda cikmadi sukur iri bir kizim oldu sağlik yonunden bi sorun yaşamadik ama ben çok zorlandim
ecemm-6161 Egmis benim de 3 hasta öndeydi canm gayet sağlıklı doğdu 😊onun nedeni canım genetük yapısal yani bebek iri olıyor omdan anne baba veya aileden gelen genetik yapıyla alakalıymış hiç korkma canımm
Blueypink Egmis benim oglum 3 hafta ondeydi. Kilolu dogdu. Bir sorun yaşamadık.38. haftada sezeryan oldum
birfincantuzruhu Egmis bebeğim hep 3 hafta önden gidiyordu hem kafa çevresi hem kilosu olarak 38+6 da kucağıma aldım oğlumu hiç bi problemi yok. 38+4 de kontrole gittiğimde 3750 demişti 2 gunsonra doğru 3350 yani ultrasona inanmayın.
Ezgi2609 Benum bebeğimde öndeydi pek sıkıntı olmadi cok aukur normal haftasına göre hesap yapıyoruz demişti doktorumuz dogum fakan ona gore hesapladı
Egmis Hunilianne Eltim için sordum tam olarak blmiyorum ama doktor iri kemikli bi bebek demiş normal olmayabilirmiş 4 hafta önden gidiyo
Mom9 Egmis gebelik şekeriniz varsa erken doğum olabiliyo. Benim ki de öndeydi 34.haftada 2735gr 48 cm doğdu
Sevvaldal Egmis ben🙋♀️ 3.5 hafta filan ondeydi. 37+2 de 3720 gr dogdu🙏🙏🙏💙🧿 16 ayi dolmak uzere su anda🙏. Massllah cok saglikli Allaha sukurler olsun🙏🙏🙏