Taftafgiller Kızlar 4bucuk aylık bebeğim var kendimi sanki hamileymişim gibi hissediyorum midem bulanıyor sanki iki defa test yaptım ikiside negatifdi bu psikolojiyi yaşayan var mi ne zaman geçer 😣
Erselinannesi Taftafgiller ay ben burada hamileyim tekrardan yazılarını okuyunca kendimi öyle hissetmeye başladım oğlum 8 aylık oldu ben böyle ay ne yapacam modunda takıldım bir sıra
Azraninnnannnesi Taftafgiller bennnn 🙋🏻♀️ Yani eşim kafayı yediğimi falan düşünüyordu 🤪 böyle hayat geçmez ddm sprail taktırdım artık gerisi Allah n yazdıysa o ☺️
Taftafgiller Azraninnnannnesi Normal doğum yaptım o yüzden spiralden korkuyorum henüz adette olmadım en iyisi iğne yaptırmak 😔 Bende kafayı yiyecem artk çünkü 😆
Azraninnnannnesi Taftafgiller yani siz bide normal Doğum yapmışsınız ben sezaryen ile doğum yaptım kendimi söyle motive ettim kısa sürecek 3 dk sürdü ben kasmasam o kadar da sürmezdi 1 dk
Azraninnnannnesi Erselinannesi yok Cnm n uyuşturması bildiğin alttan muane ederken yaşadığın seyler çatalda takıyorlar