kclbtl Dün adetimin 10. Günüydü sarıya döner gibiydi bugün biter diye bekliyordum ama tekrar kan gelmeye başladı ben anlamadım bitmeden tekrar regl olabilir miyim başınıza geldi mi ? 3 buçuk ay oldu doğum yapalı bu ilk adet görmem
hirazls kclbtl ara kanama diyor doktorum buna benimde başıma gelmişti kesik kesik kanama bigün kanama olup bigün olmaması rahim kendini toparlıyormuş 🖐️
dygcm kclbtl valla niyedır bılmem bende benzer bısey yasıyorum son ıkı aydır tam hastalıgım bıttı dıyorum devam edıyo kanama bitince kahverengı lekelenme oluyo bır kac gunde o sürüyo niyedır bılmıyorum 🤷🏻♀️