Kızlar 35 günlük oğlum sarılık değil çok şükür 2 gündür gece emmeye ne yapsam kaldıramıyorım altını açınca normalde hemen uyanır ve birazda büyüdü yenidoğanlıktan çıktı ama yenidoğanken daha kolay uyandırıyordum( yine zordu da ) kaldırsamda az emiyoR normalde 2 saate bir en geç 2,5 saate kendi uyanır ağlardı emzirirdim ama şimdi uyandıramıuorum hatta dün Gece 12 de uyudu bende o saatte uyudum Gece alarm kurmuştum ama uyanamamışım bi uyandım saat sabah 6 O saate kadar uyanmamış ilk defa bu kadar uzun uyudu neden olabilir normal mi korkmaya başladım