Oğlum 20 ay 4 günlük resmen gün içinde 100 kez emiyor geceyi söylemiyorum bile ama sanki aciktigi için değil de alışkanlık gibime geliyor yemek yemiyor kesinlikle zorla verirsem bir kaç kaşık sürmeli emdiği için ona kanıyor yemekte yemiyor ne süt ne yoğurt ne yemek hiçbiri yok gece sürekli kalkmaktan uyku denen birşey kalmıyor bende gün içinde yorgun oluyorum eşim artık biraktir gece uykusu düzene girer diyor ama ben 2 yaşına kadar emsin kıyamıyorum diyorum bir gün bıraktımayi denedim çocuktan önce ben çok kötü oldum bir duygusallastim ama böyle de gitmiyor ikilemde kaldım sizce ne yapmalıyım sanki iki yaşına kadar sütüm olduğu halde emzirmesem hakkına giriyor olacak diye düşüncelere kapılıyorum.😔