Ballokumu Kızlar bebeğim 45 günlük kanguru ya da sling alacağım ama hiç bir fikrim de bilgim de yok. Şu andan itibaren kullanabileceğimiz bebeğin duruşu için en sağlıklı olan önerebileceğiniz modellere ihtiyacım var
Ay20 Ballokumu solomonbaby aldım Yenidoğanlar itibaren kullanmaya uygun üç pozisyonlu ben çok memnun kaldım fiyatı da230
Pankek Ballokumu Ergo baby 360 kullanıyorum. İçinde uyuyor gezerken. 6 aylık olacak. Ama yenidoğan dönemi için sling daha iyi diyorlar kangurudan.
meltemustafaras Ballokumu Ben kullandım 40 ı çıkınca dışarıda ama bel desteği var yenidoğan aparatı yok hiç sıkıntı olmadı iş yaparken içinde emziriyodumda
wangel Solomombaby kanguru aldım ama hiç kullanmadım düşünürseniz satabilirim size😊 ergonomiktir piyasa da en kullanıslı markalardan sırt ve bel ağrısı yapmıyormus bilginize.
Ballokumu wangel çok isterdim ama eşim hastalıktan dolayı bu dönem paranoyak ikinci el istemedi :( teşekkür ederim yine de
wangel pikacuu 80₺ye bırakıyorum. Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ama deniyim. Hiç kullanılmadı içiniz rahat olsun.
wangel pikacuu https://hizliresim.com/Ujg4IQ beyaz kolluk koruyucuları kuzenimden aldım rahat etsin diye isterseniz kullanmayın. Yıkayıp kaldırmıştım
Derin34 Ballokumu babybjörn ün Doğumdan itibaren kullanılan kangurusunu kullandım, çift yönlü ve anatomik. memnun kaldım