03maya- sağlık personeliysen ek ödemen kesilir zaten doğum sürecindeki tüm izinlerdede kesildiği gibi😢 onun dışında maaş ve sabit ödemeyi alırsın. Bebek 6 aylık olana kadar günlük 3 saat süt iznin var çalıştığın birime göre ayarlanır mesela sabah 8 de başlarsan 1 de çıkarsın. Yada geç gidecem dersen 10 da gider 3 de çıkarsınız. 6 Aydan 1 yaşına kadar günlük 1.5 saat sür iznin var. 1 yaşından 2 yaşına kadarda mesai çalışacaksın nöbet tutmak yasak.