EylulumKizim Kızlar bugün pozitif olduğumu öğrendim bebeğim 1ay 4 günlük ne yapıcam ben ona da geçer mi geçerse ne olur sizler n’aptınız
CemreKerem35 EylulumKizim maske kullanın , evi ve kendinizi sürekli dezenfekte edin . Anne sütü veriyorsanız mutlaka bol bol emzirin . Çok geçmiş olsun 🌼🧡
Asli123 EylulumKizim geçip gecmeyecegını bilemem ama maske takarak emzirin. Sakin olmaya çalışın. Takviye c ve d vitamını alın. Bol su tüketin. Bizde eşim pozitifti bizde birsey yoktu. Çok şükür
Pinarice Canım profilimde daha önce cevapladığım sorulara bakabilirsin uzun uzun anlattım daha önce sorulan sorulara. Ordan belki işine yarayan şeyler olur. Sakin kalmaya çalış çok geçmiş olsun rabbim tez zamanda şifa versin inşallah