Ar-As Çok normal 39 günlük bebeğim eldiveni 1 haftadır bıraktım ve 1 haftadır ellerini emiyor 😂😂 hatta gazını çıkardığımızda omuzlarımızı battaniyesi yüzüne geldiğinde onu 🤪🤗♥️💋
elifefe pnr bende ebeye sormuştum artık o normal diş yerleri oluşmaya başladığı için kaşınma yapar demişti sizinkide muhtemel o yüzdendir☺️
Cinarege_ pnr bende doymuyor diye korkuyorm emiyor uyuyor yarn saat snra uyanıyor cokcokcokcok elleri yiyor
Birezgibirtalha pnr normal canım bırakabilir de kalıcı da olabilir oral dönem old içşn ama emzik versen daha mantıklı benm yiğenim de elimi emiyordu 3 yasında hala emiyor o yüzden emzik daha sağlıklı damak yapısını bozmaması adına