2 yaşında bir oğlum var emeklemeye başladığı sıralar tahminen 7 8 aylıktı beşiğini atıp çift kişilik yatak yanına tek kişilik baza koyup birleştirdik çok rahatsız yatıyordu ve başını hep besigine vuruyordu diye. Sonra bizle yatarken yataktan inip yerde yatmak istedi hep baktım olacağı yok sabaha kadar o inerdi ben alırdım yere yorgan sererdim hep ve diyeceğim şu ki 2 yaşında olacak artık ve taşındık kendine oda yaptım çift kişilik yatağı var hala daha yatağından inip gelip yatağımizin altında parkelerde yatar yere ne serersem sereyip kaldırım parkeye yatıyor sabaha da çişini yapmış şekilde kalkıyor inanın bıktım artık tekrardan beşik kurdum belki orda yatar uykuları bölünmez diye ama yok oda olmadı birde 1 aylık oğlum var onu uyutup diğerinin başında bekliyorum dalsın yatağa alayım diye ama ben koyuyorum 1 saate iniyor yere içim rahat etmiyor annelik işte sabaha kadar gram uyku uyuyamıyorum başına gelen nasıl atlattı yada tavsiyesi olan varsa nolur birşeyler diyinnnn 🙏🙏😓