Seda5959 Eniz1907 tırnak makası ile hafif kesip orayı akıtın şişlik te iniyor apse de çıkıyo. Artık tırnak içine doğru geçmiş apse
kurkmantosuz-madonna Eniz1907 kare değil oval kesin el parmaklarını ve kenar tırnakları törpüleyin bu durumun geçmesi içim Dr u ile görüşül bi krem önerisi alın geçmiş olsun annesi
Emir123ali Eniz1907 keserken tırnağı koparmayın elinizle yada keserken çekersin ya bilmiyorum anlatabildimmi onu yapmayın yapıyorsanız eğer benim oğlumunda olmuştu ben öyle yapmıştım böyle olmuştu çok acır kıyamam inşallahhh çabuk atlatır
Eniz1907 Emir123ali evwt kenarını koparıp çekiyordum bence benim yaptığım bi hata diptende kesmiyim geçerse yazıcam kızlar çok teşekkür ediyorum sağolun
zlhaa00 Eniz1907 bnmde bir defa oldu kurudu sonra kendiliğinden hafif bastırdım acıyormu acaba diye hiç tepki vermedi
Efemm Eniz1907 gecmiş olsun cnm bende o batan köşesini tırnagımla cıkardım dısa dogru o iltihapta kurudu düştü benım
SemraHakan Eniz1907 Ben sali gunu ameliyat oldum ..lutfen aksatmadan hemen gotur doktora ben neler cekiyorum simdi
Busrasy Eniz1907 bu tırnak batmasından çok dolama olmuş gibi duruyor. Ve genelde yanlış kesimlerde dolama olur. Çok kötü gözüküyor yavrum kim bilir nasıl acı veriyordur ona. 😔😔 Lisedeyken bana çok olurdu böyle tırnak yerdim o son kısmı çeker koparırdım şişerdi aynı böyle.
RainOverMe Kağıt törpülerle kısaltsanız belki daha iyi olur. Hem kesmemiş olursunuz. Ben biraz uzun kesip kağıt törpüyle bir iki hareketle tırnağın keskin yerlerini alıyorum. Deneyen var mı bilmiyorum ama öneririm, geçmiş olsun🙏🏻
Gamzelimm01 Eniz1907 benim kıziminda 1 hafta önceden ayni böyle olmuştu kendiliginden gecti. ama üzerine sogan püresi yada lokum birakabilirsin iltihabi kurutmasi icin çok gecmis olsun. 🌸
SemraHakan Eniz1907 ahh kuzumm bir gecseydi canimi alıyor..ben boyle bisey görmedim..öncesi kotu, ameliyati kötü, sonrasi da kötü…2 haftaya toparlarım insallah
Esma1290 Eniz1907 yok Inan hatırlamıyorum. Ama ben kantoron yağ fln da sürdüm eli ağzında sürekli çünkü krem yerine yağ daha çok kullanmıştım
Esma1290 Eniz1907 o kenarı kesmen lazım ama uzadıkça tırnak daha da yayılır iltihap. İçinden özü çıkıyor yani iltihap zaten. Korkma o çıkınca inan daha çok rahatlıyor. Ben kolonya dökmüştüm Tirnaknmarkasına öyle kesmiştim çok geçmiş olsun
Keremtugra Eniz1907 kiyamam ya cani yaniyo dur kesin 😞ama batik gibi duruyor doktora gosterin bide cokmu dipten kesiyorsunuz