ruzgar19 uzmanlar 2 yaşına kadar olan vurma eylemlerin çocuğun “vurma,acıtma” amacıyla yapmadıklarını onu bir eğlence bir oyun gibi gördüklerini söylüyorlar. Çocukta empati yeteceğiz gelişmediği için bu eylemlere kalkışması çok normalmiş. Yine de vurma eylemi yapan bir çocuğa gülmemeli oyun haline getirmemeliymiş ve çok ciddi ağır tepkiler de verilmemeli. Zamanla unutabilir benim kızımda yapıyordu. Hatta hala bi yere kafasını ya da elini kolunu çarptığında çarptığı yere vuruyor. Ne yazık ki büyüklerimizin “ah yaparım ben kızım “ demeleri yüzünden.