Arkadaslar ilk kez bi baslik açıyorum sebebi ise 6aylik bir bebegim var ve 2.ye hamileyim. Test cift cizgi çıktı. Korunuyordu eşim ama korunmalar niyeyse bizde korumuyor anlamis değiliz.velhasıl dr ye gidecegim ama bebegimin kontrolu var ocak sonunda o zamana kadar virusten oturu hastaneye gtmek istemiyorum ama folik asit kullanmam gerektigi icin de kafama takıldı.EMZIRIRKEN FOLIK ASIT KULLANILIR MI? bilen dr si kullan diyen ya da basina boyle bi durum gelen var mi ?