Sema1234 bebeğim 2 aylık emmediği için doğduğundan beri hipp kullanıyoruz çok şükür bi kabızlık yasamadık günde bir bazen iki kez kaka yapıyor hippten biz memnunuz . Kusmaya gelince mama ile ilgili olmayabilir reflü olabilir yada gaz çıkarırken de zorlanıyor ve kusuyor olabilir bi doktorla görüşmek daha iyi sonuç verir sanırım