Berfin123 merhabalar 🌸 öncelikle Sağlık ile huzurla gelsin minik . Lütfen şu an çok normal bi durumda olduğunuzu unutmayın kendinizi suçlamayın , biliyorsunuz ki hamilelikte hormonlar tavan yapar be duygular altüst olur , isteyerek olmuş sonuçta , binlerlerce çocuk sahibi olamayan insan varken bence şükretmek gerekiyor, En önemlisi kızınız a anlatabilirsiniz ufak ufak kardeş geliyor diye onu bilgilendşrin karnıma çıkma annecim işte böyle söyle falan ❤️, VE UNutmayun zaten dokuz ay sonra kızınız baya bi büyümüş olucak inşallah , daha anlayışlı olur emin olun , ve kendınizi strese sokmayın , düşük riskine karşi da yardım alabilirsiniz çevrenizden ya da kendinizi yormadan yavaş yavaş halledebilitsiniz işlerinizi , hayırlısı olsun sağlıkla sıhhatle kalın 🌷💝