Kızlar 1 ay 2 günlük ikinci cocugum . Ama gel gelelim bu bebe hergün aynı saatlerde başlıyor ağlamaya kıvranmaya sancılanmaya bunun bir çözümü varmı 🤦🏼♀️ Kolikmi oluyor yani simdi. Hiç şaşmıyor saati malum şuan hala ayakta hergün böyle 1.5 -2 den önce yatmaz akşam 7-8 gibi uyanır birdaha uyumuyor sancılanıp kıvranıp duruyor çözüm önerisi olan varmı