annecik344 Hanımlar merhaba. 44 günlük bi bebeğim var. Göğüs ucum küçük olduğu için emzirme sorunu yaşadım başlarda ve bebeğim aç kalınca sarılık oldu. Bir gece hastanede ışık tedavisi uygulandı. Mama başlamamız gerektiğini söylediler. Biberonla başladık ilk bebeğimdi bilinçsizdim. Biberona alışınca bebeğim meme emmek istemedi. Günlerce çabaladım ve son 5 gündür mamayı azalttım kaşıkla veriyorum. Emmeye başladı ama mamayı daha çok seviyor. Mamayı bırakmak istiyorum fakat sütümde öyle aman aman çok değil ne yapabilirim?
Papatyal annecik344 bol bol emzirin emzirdikçe inanki articak sütünüz. Bizde mama ve meme olarak gidioruz benimde az sutum ama sonucta midesine anne sutununde girdiğini bilmek beni mutlu etmeye yetiyor.
MayneymisAltintop Bebeğinizin kilo alımına göre karar verebilirsiniz bırakıp bırakmayacağınıza. Bizde aynı durumu yaşadık daha sonra kilo alımımız artınca doktorumuz kesti mamayı. Kesinlikle doktorunuzla görüşün çünkü biz annelerr göre asla doymuyor çocuklar benm bile hala mama veresim geliyor 🙄
annecik344 Oğlum 4 saat 5 saat hatta geceleri 7 saat uyuyor derin uykusu ve kendi uyanmayınca asla emmiyor o yüzden sık emziremiyorum