Ben korkmuştum üç dört gün sonra doktorum kontrol ettikten sonra yarayı görmek istemiyorsan bant takalım yine demişti olur demiştim hemen😀bi hafta on gün kadar kaldı tam olarak gününü hatırlamıyorum. Ama biraz geç iyileşti estetik dikiş olmasına rağmen 🙄 benim hatam sanırım o nedenle çıkarırsa taktırmayın geri🙃naçizane tavsiyem😻