Afsk 11 aylik kizim var. sabah uyandiginda ; sebzeli omlet , kasarli omlet , muzlu tarcinli pankek,krep, patates tostu , menemen , firinda yumurtali ekmek ( ekmegi tam bugday unundn kendim yapiyorum) vb. seyler yapiyorum cunku kizim haslanmis olarak yumurtayi yemiyor malesef. cok cok nadir eve acma yufka aldiysam lorlu gozlemee yapip veriyorum ona. yaninda her zaman salatalik peynir veriyorum. sonea ilk uykusuna yatmadan 210cc mama icip yatiyor. uyandiginda corba veriyorum genelde. tarhana , mercimek , yogurt corbasi , tavuk suyuna sehriye , brokoli corbasi , bal kabagi corbasi vs seklinde. eger aksam et kofte vermeyeceksem corbasina et suyu katiyorum. 1.5 saat sonra falan meyve veriyorum elma armur muz gibii. eger az yediyse mesela sabah kahvaltida o zaman meyveyi yulaf ezmesiyle karsitiriyorm icine birazda ceviz ekliyorum o sekilde veriyorum. bazen bebek keki yapip ara ogun olarak onu veriyorum. sonra 2. uykudan once yine 210cc mama icer uyur. uyandigindan 30 dk sonra falan aksam yemeginde ne yaptiysam kizima da ayri bir yerde tuzsuz salcasiz pisiriyorum. salcali bir yemekse onun salcasindan koyuyorum. kapya biberden bebek salcasi yaipi buzluga atmistim. ornegin, kuru fasulye pilav , kuzu pirzola , firinda patatesli somon baligi , semizotu yemegi , bulgur pilavi , yesil mercimek yemegi , eriste , makarna , sebze turlusu , kiymali karnibahar, etli patates yemegi, tavuk , kofte , kereviz , pirasa vs tarzinda seyler veriyorum. yogurdu ayri ogun olarak vermiyorum cunku kizim cok seviyor tok olsa bile yiyor o nedenle aksam yemeginde bol bol yediriyorum. gece yatmadan yine 210cc iciyor sabaha kadar arrtik bisey icmiyor uyuyor