Maalesef bizim şu eski Arko C Krem (yeşil beyaz tüpte olan). Bebek teni için hiç uygun değil, içeriği de temiz değil ama diş nedeniyle oluşan pişiklerden kan gelmeye başlayınca mecburen kullanıyorum . Geceden sabaha iyileşmiş oluyor. Piyasadaki tüm temiz içerikli ürünleri kullandım ancak hiçbiri çözüm olmadı