Alyaerva 1 yaşında kızım geceleri çok uyanıyor hala arkadaslarımda emziren her anne böyle diyo ama çok yoruldum gün içinde hep uykum var göz altlarım mor . Geceleri emzirmeyi bıraktrmaya calıssam gündüz emse ? Böyle deneyen varmı olurmu bilmiyorum
Deletedmom4440 Alyaerva evet emziren anne olarak geceleri bilmem kaç kez uyanıyoruz bende sıkılmaya başladım
Drindniz Alyaerva denedim oldu sandım başa sardık 3 gündür deli gibi ağlıyor eskiden az ağlar susardı şimdi kendini parçalıyor illa emecek aç olmadığına eminim yatıp 2 saat sonra da acıkamaz herhalde 🤦🏻♀️😥
Rzgr Alyaerva ben 21 aydir gece gunduz emziriyorum..kesmeyi denedim ama olmadi. Bunun icin tamamen emzirmeyi kesmek gerek. Yada cok sabir gosterip bir kac gun ugrasmaniz gerekiyor. Gece beslenme ihtiyaclari olmuyor belki ama dis donemi oluyor atak oluyor huzursuz oluyor hasta oluyor yada sadece anneye ihtiyaci oluyor. Emmek bebekler icin birazda ruhsal doyum gibi. Gercekten cok zor ama sadece 2 yil. Bence sabretmeye deger😊
Hgt Alyaerva aynı sorun bende de var canım yaa ne yapacağımı ben de bilmiyorum. Varsa bilen bizi Bi aydınlatsın