Esra1986 Merhaba anneler bir yaşını geçmiş bebeklerinize şekerli gıdalar veriyor musunuz ,yoksa hep kendinize yaptığınız gıdaların sekersizini mi yapıyorsunuz ayrıca özen gösteriyor musunuz merak ettim ??
Dygosmn1 Esra1986 tuz kullanmiyorum sekerde cok az. ama ne bilim ya boyle arada sirada kektir falan veriyorum. ya ben hem mama hemde ek gidada takiliyorum az yemesini istemiyorum. ana yuregi heralde o anlamda ozeniyorum . ama diger turlu baharat olarak oxen gosteriyorum
Esra1986 Dygosmn1 benim kızım 16 aylık biz ne yesek sürekli ister ıstahli bi bebekti hep kek bisküvi ağzı boş durmucak engel olduğum zaman ağlar olamıyorum artık azda olsa yiyor doktoruna söyleyeceğim bakalım gobuslu oldu iyice🙈😳☺