Aysen58 benimki kafayı iyi kaldırıyor valla :) ama oturamiyor henüz bende zorlamiyorum.Bide belki biraz saçma yada komik gelir belki ama benm oğlum aşırı yaramadı bir saniye durmadı susmazdi oynamazdi Kızım tam tersi çok sakin maşallah da yattığı yerde durur oynar cingiragiyla bazen öylece durur bizi izler falan bende acaba nie böyle bı terslikmi var diorum kendi kendime eşimde kziiyor çocuğun bisesi yok boş vesvese yapıyorsun die