Göğüsüm çok dolu ama bi türlü rahat çıkmıyor süt bu sorunu başından beri yaşıyorum iki ay önce doğum yaptım oğlum emince yoruluyo tam doymadan uyuya kalıyor pompa kullanıyorum 1-2 saatimi alıyor boşalması daha doğrusu şişkinliğim gitmesi şişince çatlıcak gibi hissediyorum çok ağrı yapıyor bel ağrısı bile oluştu taşımakta zorlanıyorum ama bi türlü rahat akmıyor nasıl akımı kolaylaştırırım acaba bilen varmı??