ahsenmomm 4-5 saatte bir. uyanmasa da kaldırıyorum. doktorumuz 6 aylık olana kadar 4 saati geçirme dedi gece de. bende öyle yapıyorum. zaten atak dönemine bi girdik maşallah hala çıkamadık, uyanıkken yemiyor. o açıdan gece de kendi kalkmasa bile veriyorum mama.