Fatoserin Kızlar oğlumun gözünde tıkanma varrrr doktora götürdüm ilaç verdi ama halaaa işe yaramadı 3 ay oldu kullanalı masaj dışında iyi gelen bir yöntem var mı acaba ben şunu yaptım geçti yada azaldı diyecek olan 🙏🙏
1anne1yavru Fatoserin benim kızımda da vardı doktora götürdüm damla verdi ama hiçbir damla masaj kadar etkili olamaz masaj yap günde 10 defa 7. Ayına kadar geçmez se ameliyat ile açarız demişti çok şükür masajla geçti
Geceuykusu Fatoserin bizimde var 4buçuk aylık. Tek çare masaj dedi doktor. Sert yap dedi. Göz dibinin üstünden baslayıp C çizerek yapıcaksın denişti.
Seher312 Fatoserin biz yaşadık evet geçmesi biraz uzun oluyor ama günde 3 defa msaj hatta fazla da yapsan bişey olmaz 🙅♀️ bizimki iyileşti çok şükür endişelenme sen msj uygula %90 iyleşip geçer
Fatoserin Monaroka yani masajı yapıyorum csnım onun dışında işe yarayacak başka yöntemler soruyorum ☺️
Monaroka Fatoserin damla ve masajla geçmişti bebeğiminki. 1 yaşına kadar devam ederse ufak bi operasyonla açılır demişti doktor. Geçmiş olsun
Fatoserin Astalavistababy aynen canım bizim doktor da öyle gösterdi çocuğun gözünü çıkaracak diye korktum 😂 bende elimden geldiği kadar bastırıyorum çocuğum o kadar usandı ki sürekli kafasını kaçırıyor
Fatoserin 1anne1yavru çok şükür canım bize de bir yaşına kadar geçmezse ameliyatla açarız dedi inş geçer
Esmataha Fatoserin benim oğlumun ki sadece masajla geçti. Masajı doğru teknikle yaparsanız düzelecektir. Geçmiş olsun.