Kızlar sarılık var kızımda ama değeri düşüşte. Çişini kakasını yapıyor. Bir ay iki günlük oldu. Normalde iki saatte bir mutlaka kalkar doyururdum. Acaba ne zaman artık kendisi kalktığında uyandığında beslemeye başlayabileceğim.
bir de kan şekeri düşer muhabbeti var. Diyorum dört saat uyursa mesela, acaba kan şekeri düşer mi. O hangi aylarda oluyor. Ne zaman uyandırmayı keseceğim?