birkizbirerkekannesii boşver canım ya uyusun benim bebeğimde öyle hiç şikayetçi değilim sonuöta bi kere yaşayacak bunları bir daha yaşayamicak sonra büyüyüp kocaman olduğunda siz istesenizde yatmaz o yüzden şimdi dilediğinizce sarılın, yanınızda uyusun, memede uyusun bu yaşını bir defa yaşayacak ben öyle düşünüyorum🕊