Mariiiin1 bence değil , rota yaptırdığımızda bizde aynı bu renk ve dokuda yapmıştık kakayı açık yeşil gibi ve sanki parçalanmış sakız gibi resimde gördüğüm o , bi kısmı mi da mukusluydu , bir haftaya kalmadı düzeldi , normal dedi doktorum bize . Siz yaptırdınız mı rota aşısını