Iyı aksamlar arkadaşlar bebeğim 3 ay 10 günlük dün akşam sol gözü sulandı ağlıyor gibi sabah ta çapak vardı ılık su ile mendil ıslayıp sildim ama gün içindede devam ettı ve bıraz huzursuz acaba neden oldu napabilirim bilgisi olan yardımcı olur sa çok sevinirim şimdiden teşekkürler ederim.