becamemom Yok canım doktora gittiğimde boyle bir sıkintım yoktu, doktorumun numarasıa yok. Dün eczaneye sordum önce bir agri kesici fitil verdiler yarım attım işe yaramadı bugün baska eczaneden lavman aldırdım gününü söyleyip ama yapmadim daha uyuyor canını yakmak istemedim. Uyarma yöntemi olarak da kulak cubuğunu bol zeytinyağina batırıp poposunun içerisine soktum hafif çevirdim bu şekilde 1 kez yaptırabildim malesef🤷♀️ Teşekkür ederım bu arada yinede önerilerin için🙏