Bebeğim 3 aylık kilo alımı sınırın altında çıkınca idrar tetkiki yapıldı ve böbrekte kuma rastlandı sadece anne sütü alan bebeğime doktorumuz sıvı alımının artması için su vermeye ve mama takviyesine başlattı .. sizlerden bu durumu yaşayan duyan bilgisi olan varsa biraz yardım alabilir miyim kısa sürede atlatılır mı