UraSsmom merhaba, bizim kan (hemoglobin) degerimiz de düşüktü sizde durum ne? ferrumu iki ay kullandık 1 yasinda tekrar kan alındı hemoglobini yükselmiş demiri de yükselmiş, ama doktor hemoglobin icin yeterli, demiri icin hala yeterli degil dedi. Fakat kani yükseldiği icin ferrumu bırakırdı demiri bundan sonra besinlerden almaya çalışacak dedi.
Bizim de yerlerdeydi degerleri ferrumdan sonra alt sınıra kadar cıktı. Bir de besinlerini demirden ve c vitamininden zengin tuttuk iki günde bir kırmızı et, haftada bir ciger, yesil mercimek üzüm pekmezi keciboynuzu özü, koyu yesil yaprakli sebzeler önerdi bize doktorumuz.
Su an 13 bucuk aylik oldu doktor kontrolu 18.ayda ama ben 14.ayda yine bir kan verdirmek istiyorum açıkçası merak ediyorum biraz daha yükselmiş mi diye.
Genelde kan ilacını 1 yaşına kadar kullandiriyorlar özellikle hemoglobin degeri normal sınırlardaysa demir ilacını uzun sure kullandirmiyorlar
Cok gecmis olsun size de korkmayın 1 yasa kadar yükselecektir