Nazligktg Benimde aynısı oldu canım bir buçuk ay önce onlar her türlü kontolleri yapıyorlar merak etme benim kanda enfeksiyondan aldılar idrarda enfeksiyon çıktı, kulak muayenesi, kalp ultrasonu çekmişler kalbinde delik çıktı. 3 gün dediler 1 hafta yattı o nedenle. Ayrıca çıkarken bebek bakımını detaylıca anlatıp yaptırmamiz gereken kontrolleri liste halinde verdiler.