Ah ya ben de geceleri kalkıp nefesini kontrol ederdim beşikte direk yüzünü göremiyorum diye anne yanı beşik almıştım sonradan, gözümü açar açmaz göreyim diye karnını kontrol ediyordum çok da kusuyordu kızım refluden reflü yatağına yatırıyordum bir de her anneye anlatılan hikayeler yok emzirirken göğsünden nefes alamamış aman dikkat et kızım yok uyurken yanına koymuş üzerine yatıp bebek ölürmüş sakın yanına alma kızım diye diye annemi bile azarlamıştım böyle şeyler anlatmayın diye, görme duyma bakma çok pimpirikli olmak da iyi değil bir yerde