Defneninannesi-1 Yapan var mı ya hemşire elimize tutuştudu ve gönderdi haftalarca uğraştık pandemi var diye de gidemiyoruz tekrar.Nasıl takılıyor tam denk getirebilen bana anlatabilir mi
Smy16 Defneninannesi-1 ay o nasıl anlatılırki ya zor geeçekten youtubedan videoları varsa ordan izleseniz b
Minik_kuzucuk_ Defneninannesi-1 hiç altı açıkken idrarını yaptığına şahit oldunuz mu eğer olduysanız çıkış yönü üste doğru gidiyor alttan akmıyor ben ger yaptığımda ona göre yapıyorum hep denk geliyor kaçırma olmuyor
Defnemm22 Defneninannesi-1 ben onun ustası oldum artık da nasıl anlatacam burdan bilemiyorum afedersin tam deliğin etrafına yapıştırman gerekiyor bide yarım saat içinde götürüp hastaneye vermen gerekiyor öyle demişlerdi bana
Defneninannesi-1 Minik_kuzucuk_ üste doğru deneyeyim bir de o zaman ben hep alta doğru takdım bir gram düşmüyor
fistikcisahap Defneninannesi-1 yapışkan kısmını çıkar, çiş yapacağı yerin boşluğa gelmesine dikkat et özellikle su ve mama içtikten sonra güzel yapıyorlar..biraz dışarı gidebilir altına alt açma bezi ser
Defneninannesi-1 fistikcisahap altını kapatmayayım o zaman ben tam o kısma yapıştırıyorum(ya da öyle sanıyorum) poşeti de arkaya doğru yapıyorum bezi kapatıyorum fakat altını açıyorum 1-2 saat sonra bez dolmuş ama poşette gram yok
Frozen Defneninannesi-1 ilk kizimda beni canimdan bezdiren sey.. cok zor tutturmustum.Allah kolaylık versin gecmis olsun
Mungan4089 Defneninannesi-1 bezin içine koyun bende yaptırdım hemşire verdi bezini açıp içine koydum 1 saaat sonra çıkarıp verdim az bisey olsada yetiyor zaten kolay aslinda
Mungan4089 Defneninannesi-1 valla yapiskan falan hatırlamıyorum verdi bezin içine koydum yaptığı kadar az da olsa yeter dedi kiz zaten
Esra4646 Defneninannesi-1 badi var soyup yuvarlak yeri tam idarar yaptığı yere denk getirnz bn de zor yapmistm
Defneninannesi-1 Esra4646 bu bizim 10 dan fazla oldu tabi bi de takdığım gibi kızımın kaka yapması tutuyor😩
cansugvnckol Defneninannesi-1 canım ben yapıştırdım onu altını bağlamadım alt acmaliga sardım emzirdim genelde emerken çiş yapar diye duymuştum gerçekten de emerken yaptı😊 bezin içinde olmadığı için de kayma yapmadı poşet sonra dikkatli bi sekilde çıkardık da işte nasıl anlatılır daha açık bilemedim🤷♀️