Kızım sadece memede uyuyan bir bebekti. Ama bir anda sağ memeyi bıraktı asla kabul etmez oldu 20 gündür deniyorum ama almıyor maalesef. Sol tarafı tek emiyor. Uyku eğitimi denedim 2 kez kendi kendine uyudu ama sonra hemen memeye geri aldım. Çünkü gün içinde 3-4 kez meme emiyor oda sadece uyumak için. Onun dışında hiç meme emmek istemiyor korktum bu tarafıda bırakır diye 😔 7 aylığız daha çok erken memeyi bırakması. Daha evvelde meme reddi yaşadık ama üstesinden gelmiştik şuan çok daha farklı. Sağım yapıyorum ama sağ taraftan artık süt çook çook az geliyor sanırım tamamen kesilecek. Korkudan memede uyutuyorum yavrumu😢