MrvBrlk ılkbebısımde hıcbıse cıkmamısdı detaylıda vs dgmdan snra agladıkca morarma ozellıkle ayaklarda baslayan morarmalar baslaynca dktra gtrdk kalbnde ufurum var dedıler ıkı sene takıp ettıler sukur kapandı 🤲 bu bebısımde kalpte parlaklık ckdı fetal oke yaptrdık kan akısı damalar va kapakcklr hersey ck ıyı ama parlaklık var tek basına bıse ıfade etmez gecedebılır bebek dort aylık olunca gelın bakalım dedı doktor dgdugunda ılk muaynelerde ınsallah bı skntı cıkmazsa 🤲 yanı dusunuyrm ılk bebısımde bıse yok dedıler kalbnde ufurumle dogdu bnda ğarlaklık ckdı beklemedeyım 🤷♀️❤️🤲