Merhaba anneler,
oğlum 5 aylık ve gripal bir enfeksiyon geçiriyor hafif ateş oldu fitil ve şurup verdik üç gündür. Kan tahlillerinde karaciğer enzimleri yüksek çıktı ve yarın yani bir gün sonra tekrar vermemizi istiyor. Okuduğum kadarıyla enfeksiyon varken ve ilaç kullanımı varken normalmiş aşırı yüksek bir değerimiz yok . Daha önce karşılaşan oldu mu? Ben iyileştiğinde yaptırmayı düşünüyorum.