5,5 aylık bir bebeğim var o kadar çok üzülüyorum ki iyi anne olamıyormuyum ona yetemiycekmiyim diye hep kendimi bastırıyorum gececek diyorum geçmiyor bu düşünce hep aklımda , çalışmaya başladım eşim ailesini çagırdı kayınbaba kaynana kayın geldiler ben işteyken bebeğe bakmaya başladı bebeğim diş çıkarıyor emzirdim ama ağlaması geçmedi uykusu var uyuyamıyor sallıyoruz uyumuyor hergün saat 9-10 gibi uyku ağlaması oluyor gece uykusuna geçmek için uyutamadık oğlumu, altını degiştirdik emzirdim gazını çıkarttım ama yok ağlıyor hep,kayınbabam demez mi bu çocuk aç sen sütünü sağıyorsun boş memeyi bebeğe veriyorsun mama yapın da çocugun karnı doysun dedi o kadar sinirlendim ki ta 8 saat önce süt sağmıştım kızdım ben böyle şeylerden hoşlanmıyorum kaç saat önceki süt sağmamı söylüyorsun yeni emzirdim dedim dedim o kadar yoruldum ki sütten kesecem dewamlı mama yapıp yedirirsiniz artık dedim kayınvalidem de arkasından neden ters konuşuyorsun tersliyorsun diyor bana ona dedim ki doğum yapınca sütüm gelmemişti sütüm gelsin diye uğraşan sen degilmiydin asıl onun böyle demesi yanlış eğer sütüm yoksa bu çocuk nasıl kilo aldı doydu uyudu neden herşeyi süte bağlıyorsunuz dedim sustular moralleri bozuldu sonra mama yaptılar sussun diye çocuk susmadı emzirdim beşiğe koyunca uyudu yarım saat sonra uyandı bu çocuk akşam ağlamaları açlığından mı gerçekten :( 2,5 saatte iki memeden 120 sağıyom sütüm az mı çok kararsızım