16 aylık bebeğim aşırı iştahsız genel olarak hep iştahsızdı ama diş döneminde daha kötü olurdu ama bir hafta yemiyorsa bir haftada az olsa yerdi üç aydır hiç birşey yemiyor eline farklı şeyler veriyorum dikkatini çeksin yesin diye yese de çok küçük kase çorba yiyor zorla ama her çocuk farklıdır napayım midesi o kadar demek 😔