Lilayda maalesef kolik bebek. Almadığımız gaz ilacı kalmadı. Bitkisel yollar deniyorum ama gazımız bitmiyor maalesef. Oğlumun adını GAZMAN koydum😃 yani uyanık kaldığında sessiz sakin olsa tamam uyumasın, ama krizlere giriyor eşimle zor susturuyoruz bir türlü uykuya dalamıyor uyusa hemen uyanıyor ya çok berbat birşey valla